Universitet tanlashda yordam bering
va kasbga yo'naltirish

Oliygoh tanlashda yordam oʻrta maktabning yuqori sinf oʻquvchilari va ularning ota-onalari uchun bebaho koʻmak boʻlishi mumkin. Chunki hayotdagi eng muhim qarorlardan biri aynan shu davrda qabul qilinadi. Toʻgʻri tanlangan oliygoh kelajakda muvaffaqiyatli karyera va professional rejalarning amalga oshirilishi uchun mustahkam poydevor boʻladi.

Sizni tanlagan sohangiz bo`yicha bepul ekspress testga taklif etamiz!

Test natijalariga koʻra, sizga kasb faoliyatlari sohalari boʻyicha tavsiyalar, shu kasblarni oʻqib oʻzlashtirish mumkin boʻlgan oliygohlar roʻyxati va shu oliygohlarga kirish imtihonlari topshirish uchun zarur boʻlgan fanlar toʻgʻrisida maʼlumot taqdim etiladi. Savollarga javob berishda toʻgʻri va xolis boʻlish muhim, chunki bu sizga aniq va ishonchli natijalarni olishga yordam beradi.

Kasbga yoʻnaltiruvchi testdan oʻting

Blok 1
№ 1

А. Odatda ko'nglim xotirjam bo'lishi, maktabga, do'stlar bilan uchrashuvga, tug'ilgan kunga o'z vaqtida xotirjam yetib borish uchun uydan ertaroq chiqaman.

B. Ertalab turishim va tayyor bo'lishim qiyin, shuning uchun ko'pincha maktabga, uchrasguvlarga kechikaman, gohida bundan hafa ham bo'laman.

№ 2

A.Kiyimlarim, kitoblarim va boshqa buyumlarim bir joyda turadi, ularni boshqa joyga olib qo'yishsa yoqmaydi.

B.Narsalarimni yig'ishni yoqtirmayman, ularni turli joylarga qo'yishni yaxshi ko'raman, gohida esa o'zimga kerakli narsani topa olmayman.

№ 3

A. Kimdir meni ishlarimdan chalg'itsa, jahlim chiqadi. Men bir vaqtning o'zida bir nechta ish qilishni yoqtirmayman, men hamma narsani tartib bilan qilishni afzal ko'raman.

B. Men bir vaqtning o'zida meni qiziqtirgan bir nechta ishlarni baravar qila olaman: internetda o'tirish, she'r yodlash, telefonda gaplashish

№ 4

A. Maktabdan kelganimda, avvalo uy vazifasini bajaraman, keyin boshqa ishlarni qilaman yoki ko'chaga chiqaman.

B. Mening kayfiyatim ko'pincha o'z-o'zidan o'zgaradi. O'zimni foydali, ammo qiziq bo'lmagan narsalarni qilishga majburlashim qiyin.

№ 5

A. Men ishlarim rejasini o'zim tuzaman va odatda boshlagan ishimni oxirigacha yetkazaman.

B. Bir nechta ishlarni boshlashim, juda ko'p topshiriqlarni olishim mumkin, keyin ularni qanday qilib vaqtida tugatish haqida bosh qotiraman.

№ 6

A. Men tabiatdagi go'zal hodisalarni qiziqish bilan kuzataman, lekin ular menda chuqur hissiyot uyg`otmaydi.

B. Men quyoshning botishini, yana tong otishini, kamalak kabi go'zal tabiat hodisalarini tomosha qilishdan juda katta zavq olaman.

№ 7

A. Men yangi narsalarni o'rganish yoki dam olish uchun musiqa tinglayman. Ko'pincha ma'lum bir musiqa menga yoqadimi yoki yo'qmi, bilmayman.

B. Musiqa va qo'shiqlar mening his-tuyg'ularimga chuqur ta'sir qiladi, men turli xil his-tuyg'ularni boshdan kechiraman, musiqa ostida raqsga tushishni yaxshi ko'raman

№ 8

A. Do'stim bilan janjallashib qolsam, unga nisbattan munosabatim sovuqlashadi. Kamdan-kam hollarda 1-bo'lib yarashishga boraman.

B. Qalban juda ta'sirchan odamman, agar do'stim yoki dugonam bilan janjallashib qolsam, ko'p tashvishlanaman, ko'pincha birinchi bo'lib yarashish yo`lini qidiraman.

№ 9

A. Men do'stlarimga yoki qarindoshlarimga har sohada, bosiqlik bilan yordam beraman, bu menga ko'p tashvish tug'dirmaydi.

B. Do'stlarim yoki qarindoshlarim uchun biron bir narsa qilishdan, ularga sovg'alar berishdan mamnun bo'laman.

№ 10

A. O'yinda men uchun ishtirokchilarning o'yin qoidalarga rioya qilishi muhim, ularning his-tuyg'ulari menga unchalik ta'sir qilmaydi.

B. O'yin davomida kim kimdan xafa bo'lganini sezaman, o'yinchilarning kayfiyatini yaxshi his qila olaman.

№ 11

A. Men kiyimlarim va poyabzalimning tozaligiga e'tibor berishga harakat qilaman, biror narsaga dog' tushirganimda juda asabim buziladi.

B. Men ko'pincha kiyimlarim g'ijimlanganini yoki oyoq kiyimlarim tozalanmaganligini sezmay qolaman.

№ 12

A. Men o'zimga yoqadigan kiyim kiyinaman. Kimdir kiyinishim haqida gapirsa juda jahlim chiqadi.

B. Gohida nima kiyishni bilmay qiynalaman. Men odatda boshqalar bilan maslahatlashaman yoki qo'limga ilingan kiyimni kiyaveraman.

№ 13

А. Men sport o'yinlarida qatnashishni yaxshi ko'raman - xokkey, futbol, basketbol, tennis. Menga boshqa sport turlari ham yoqadi- chang'i, yugurish, kurash.

B. Men intellektual o'yinlarni (masalan, shaxmat) yoki strategiyali o'yinlarini afzal ko'raman. Men krossvordlar, jumboqlarni yechishni yaxshi ko'raman.

№ 14

A. Bo'sh vaqtimda men zavq bilan tikaman, to'qiyman, haykaltaroshlik bilan shug`ullanaman. Men o'z qo'llarim bilan turli xil narsalar yaratishni yaxshi ko'raman.

B. Ko'pincha xayolimga turli xil fikrlar va g'oyalar keladi. Men orzu qilishni yaxshi ko'raman.

№ 15

А. Men o'zimga ishonaman, kamdan-kam ikkilanaman.

B. Ko`pincha to'g'ri yo'l tutdimmi deb ikkilanaman.

№ 16

А. Men musobaqalashish, o'z imkoniyatlarimni ma'lum ishda namoyish etishga qarshi emasman.

B. Men ko'zga ko'rinmaslikka, bir chetda turishga harakat qilaman.

№ 17

А. Men do'stlarni o'zim tanlayman, ular bilan o`zim birinchi tanishaman.

B. Men bilan o'zlari kelib tanishishlarini ma'qul ko'raman.

№ 18

А. Men qilgan ishlarim to'g'riligiga ishonaman, shuning uchun men ko'pincha o'z xohishim bilan harakat qilaman.

B. Ko'pincha xohlagan narsamni qilishim uchun kuchim yetmaydi.

№ 19

А. Menga berilgan savollarga tez javob beraman.

B. Murakkab savolga javob berish uchun men o'ylashim, diqqatimni jamlashim kerak.

№ 20

А. Men odatda o'yinni o'zim boshlayman va menga ergashadiganlarni qidiraman.

B. Men ko'pincha o'yinni o'zim boshlamayman, balki do'stlarim boshlagan o'yinga qo'shilaman.

Natijalar uchun ma'lumotlarni yuboring
rasm/svg+xml 2021 Timote Giet

Tanlashda yordam bering
maktab o'quvchilari uchun kasblar

Bunker maktabidagi “Maktab o‘quvchilariga kasb tanlashda yordam” xizmati har bir o‘quvchiga individual yondashuv bo‘lib, ularga kelajakdagi kasbini tanlashda yordam beradi.

Psixologlar oʻquvchilarning qiziqishlari, moyilliklari va qobiliyatlarini test orqali tahlil qilib, eng mos kasbni topishga yordam beradilar, pedagoglar esa oʻquvchining aniq bir sohalarga boʻlgan moyilliklarini baholaydilar.

Biz, shuningdek, turli kasblar, ularga boʻlgan talablar, rivojlanish istiqbollari va oʻqish imkoniyatlari haqida maʼlumot beramiz. Bizning konsultantlar oʻquvchilarga oʻz maqsadlarini va motivatsiyalarini aniqlab olishlariga koʻmaklashishadi, shundan kelib chiqib ular kasb tanlashda ongli qaror qabul qilishlari mumkin.

Bunker maktabidagi maktab o'quvchilari uchun kasb tanlashda yordam - bu muvaffaqiyatli martaba yo'lida sifatli yordam va yordam olish imkoniyatidir.

Arizangizni yuboring


    Menyu